Pita-onako kako je to moja mama radila! Ovo mi je najdraz i najjednosavnije nacin za napraviti pravu pravcatu domacu pitu


Sastojci
Za jufke
7 solja brasna (solja 250 ml)
2.5 male kasike soli
1/4 solje ulja
4.5 solje tople vode
I jos za jufke
oko 1 solja ulja

Nadjev # 1
700 g mljevenog mesa
1 glavica sitno sjeckanog luka
1/2 male kasike bijelog luka u prahu
1/2 male kasike soli
1mala kasika vegete
1/4 male kasike svjeze mljevenog bibera
4-5 kasika ulja
Nadjev #2
700 g svjezeg sira(ja koristim cottage sir)
2 jajeta
2 kasike kiselog vrhnja
1 mala kasika soli
Nadjev #3

1 glavica sitno sjeckanog luka
1 kg spinata(ja koristim smrznuti)
1 mala kasika soli
1 mala kasika vegete
1 mala kasika bijelog luka u prahu
1/2 male kasike svjeze mljevenog bibera
Preljev
1.5 solja vode
2-3 kasike ulja
1/4 male kasike soli

Priprema
1.
Za jufka u zdjelu staviti brasno pomijesano sa soli.Napraviti udubljenje u sredini ,dodati ulje i polako dodavati toplu vodu i umijesiti tijesto koje nije ljepljivo.Ja sam navela kolicine brasna i vode koje ja koristim ,a svako treba da se orijentise sa kolicinom vode jer brasna nisu ista.Zato ,ako vidite da je tijesto rijedje onda treba dodati jos malo brasna.
2.
Zamijeseno tijesto istresite na pobrasnjenu radnu podlogu i mijesite jos par minuta.
Zatim podijelite tijesto na 8 kugli.

3.
U jedan duboki tanjir stavite ulja,i svaku kuglu umocite sa jedne i druge strane u ulje.
Stavite kugle u podmazanu tepsiju ili tacnu,pokrijte sa plasticnom folijom i ostavite da odstoji 30-40 minuta.

4.
Dok cekate da tijesto odstoji,pripremite  filove.
Ja obicno pravim nekoliko vrsta pita posto moji ukucani imaju razlicite ukuse ;-)
Vi naravno mozete da pravite po zelji.

5.
Za fil sa spinatom isprzite luk desetak minuta ,zatim dodajte odmrznut i ocjedjen spinat(ja obicno kupujem sprznuti) ,dodajte zacine i kuhajte jos desetak minuta.
Ostavite na stranu da se uhladi.
6.
Za fil sa mesom u zdjelu stavite meso,sitno sjeckani luk ,zacine i ulje i sve dobro pomijsajte.
7.
Za fil sa sirom pomijesajte sir,jaja,vrhnje i sol.
8.
A sada idemo na razvlacenje jufke:-)
Znam da mnogi razvlace jufke na stolnjacima,ali meni je uvijek lakse bez stolnjaka ,a tako je i moja mama radila.Moj stol u kuhinji nije drveni tako da je lako na njemu raditi sa tijestima.
Znaci ,na stol na kojem cemo razvlaciti jufku stavimo malo ulja i stavimo prvu kuglu tijesta.
Tijesto prvo rastanjimo rukama od prilike da bude vece od tanjira i onda plako iduci okolo cijelog kruga rastanjujemo tijesto(Ja obicno imam malo ulja u zdjelici i po potrebi stavim na prste)
Tijesto sa uljem se fino razvlaci i nije potrebna oklagija.

9.
Rasporedite fil okolo ostavljajuci nekoliko cm od kraja.

10.
Presjecite tijesto na sredini i onda pocnite da motate pitu tako sto prvo preklopite fil krajevima tijesta i onda ga urolajte.


11.
Kada je tijesto urolano prekinite tijesto na jednom mjestu i urolajte u puzice ili zvrkove ,ja od jedne jufke dobijem 4 komada.

12.
Poredajte u podmazanu tepsiju i pecite na 200 stepeni 30-35 minuta ili dok lijepo ne porumene.
13.
Za preljev prokuhajte sve navedene sastojke i gotovu pitu prelijte svaki komad sa oko kisiku dvije preljeva.
Vratite minut -dva u pecnicu,onda izvadite pitu i pokrijte alumiijskom folijom ili drugom tepsijom i ostavite da odstoji petnaestak minuta prije sluzenja.