Mozda ga vec imate u zbirci recepata, ako nemate isprobajte, sigurno ce vam se svidjeti.

Super jednostavan kolac koji je pravila moja baka, od nje ga preuzela moja mama, a sada ga i ja rado pravim. Vole ga svi moji u kuci i rijetko ostane na tanjuru duze od sat vremena.

Sastojci
Sastojci
2 jaja

1 solja secera
1 solja ulja
1 jogurt
2 solje brasna
1 prasak za pecivo
visanja po zelji (mogu svjeze ili iz kompota)

Priprema
1.
Izradite jaja, dodajte im secer, potom ulje i jogurt.
2.
U smjesu dodajte prasak za pecivo i brasno.
3.
Sve dobro izradite i izlijte u tepsiju koju ste prethodno namazali margarinom i posuli brasnom ( preporuka – koristite duboku tepsiju).
4.

Odozgo po tijestu stavite visnje ( koristite koliko volite, sto vise to bolje. Inace koristim visnje iz kompota jer je ovdje nemoguce naci svjeze. Za kolac na slici sam iskoristila 1 kompot od 450 gr., ali obicno stavim 2 kompota.)
5.
Pecite na 190 C dok tijesto ne dobije lijepu zlatnu boju i ne odvoji se od ruba tepsije. Meni je u mojoj pecnici trebalo malo vise od pola sata. https://www.coolinarika.com/slika/28343
6.
Gotov kolac pospite secerom u prahu.
Posluživanje
Koristi se jogurt od 2 dcl, a istu casu mozete upotrijebiti za ostale sastojke. Ja inace koristim solju za caj ( veliku od 2.5 dcl) i na nju mjerim sve sastojke i jogurt.


https://www.coolinarika.com/recept/